طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت

طرح صندوق درآمد ثابت

این طرح با هدف مشارکت داشتن صاحبان سرمایه در توسعه و پیشرفت پروژه های شرکت استحکام تعریف شده است و بسته به مدت زمان و نوع قرارداد مشارکت، ارزش افزوده ی سرمایه تعیین می گردد.

حداقل سرمایه جهت آغاز مشارکت در این طرح 100 میلیون تومان است.

در این طرح سود مشارکت سرمایه گذار در دو بخش تعریف شده که شامل “سود ثابت” و “سود متغیر” است. سود ثابت بر اساس سررسید توافقی معین می شود و سود متغیر نیز بر مبنای تورم بازار تعیین و پرداخت می گردد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط این طرح می توانید ضمن ثبت درخواست مشاوره رایگان در پایین همین صفحه از راهنمایی مشاورین شرکت بهره مند شوید.

  • بهره مندی از دو شاخص سود
  • مصون ماندن اصل سرمایه از تغییرات تورمی بازار
  • امکان تغییر قرارداد از نوعی به نوع دیگر دربین دوره مشارکت
  • امکان اضافه نمودن مبالغ ثانویه به اصل سرمایه در بین قرارداد

طرح سرمایه‌گذاری مسکن

طرح سرمایه گذاری مسکن طرحی خلاقانه است که با پشتوانه تجربه 20 ساله و بر مبنای تحقیق و بررسی در مدت 2سال، با برگزاری بیش از 900 ساعت جلسه و گفتگوی کارشناسی در ابعاد مختلف فنی از جمله تدوین فرمول سود دهی و محاسبه تورم، دستورالعمل های حقوقی و قراردادی، تدوین طرح و آیین نامه اجرایی آن، سبک ارائه مشاوره و کیفیت معرفی طرح، ایجاد یک برنامه‌ مالی ویژه و تعیین ساختار حمایتی فوق‌العاده، این امکان را برای متقاضیان مسکن فراهم آورده است که بدون اجبار در پرداخت اقساط و حتی با حداقل سرمایه، بتوانند متناسب با شرایط مالی خود صاحب خانه شوند.

در این طرح سرمایه گذار طبق قراردادی مشخص با گروه استحکام مبلغی (حداقل 100میلیون تومان) را بعنوان اصل سرمایه پرداخت می نماید که این مبلغ در ساخت یک واحد آپارتمانی مشخص که در قرارداد نیز قید می گردد، طی یک دوره زمانی(حدودا 24 ماه) سرمایه گذاری می شود.

درپایان دوره، مجموع اصل + سود سرمایه گذاری به صورت روزشمار برای سرمایه گذار محاسبه می گردد و به حسب مقدار مبلغ نهایی حاصل شده، دو مسیر با هدف مالکیت سرمایه گذار بر یک آپارتمان پیش روی وی قرار می گیرد؛

مسیر اول
در صورتی که مبلغ نهایی حاصل شده با مبلغ سهم زمین و تنخواه اولیه ی ساختِ یک آپارتمانِ مشخص برابر گردد، ایشان به عنوان سرمایه گذار بزرگ تعریف شده و در صورتی که متقاضیِ آپارتمان باشد طی یک قرارداد مالکیتی، کلید آپارتمان به وی تقدیم میگردد.

مسیر دوم
در صورتی که به هر دلیل مبلغ نهایی حاصل شده کمتر از مبلغ سهم زمین و تنخواه اولیه ساختِ یک آپارتمان گردد، سرمایه گذار مجموع اصل و سود سرمایه ی خود را به دور دوم منتقل نموده و تا زمانی که بتواند با دریافت سود از شرکت به یک سرمایه گذار بزرگ مبدل شود، مشارکت خود را با هدف مالکیت بر یک واحد آپارتمانی ادامه خواهد داد.

1) قیمت تمام شده ی ساخت آپارتمان برای سرمایه گذار به قیمت زمین و مصالح بوده و سازنده فقط یک حق العمل دریافت می نماید و سود ساخت متعلق به ایشان است.
2) امکان عقد قرارداد مشارکت در ساخت با حداقل سرمایه ( 100 میلیون تومان)
3) امیدواری افراد دارای سرمایه ی خُرد برای خانه دار شدن، بدون الزام در پرداخت اقساط و بدون نگرانی از تاثیر منفی تورم بر سرمایه آنها.
4) در طرح مسکن استحکام، هیچ قراردادی به دلیل ناتوانی مالی سرمایه گذار فسخ نمی گردد.
5) در طرح مسکن استحکام، فرآیند ساخت و ساز آپارتمان توسط شرکت، به دلیل ناتوانی مالی سرمایه گذار، متوقف نمی گردد.
6) در این طرح مدت زمان خانه دار شدن، متناسب با شرایط مالی سرمایه گذار تعریف می گردد.
7) در این طرح سرمایه گذار بزرگ همزمان با ساخت واحد آپارتمانی خود می تواند از سود مشارکت در ساخت نیز بهره مند شود.

سرمایه‌گذاری در این طرح دقیقا مشابه یک آپارتمان ساز بزرگ از دو منبع سود بهره مند می گردد؛
سود اول: «سود تورمی» که ازگران شدن زمین و مصالح مصرفی که در یک دوره سرمایه‌گذاری از زمان عقد قرارداد تا ساخت آپارتمان به دست می آید.
سود دوم: «سود ساخت» که از فرآیند تبدیل زمین و مصالح خام به آپارتمان به دست می آید.

توجه : ملاک تعیین مبلغ سود تورمی و سود ساخت، قیمت نهایی آپارتمان به نرخ روز بازار مسکن می باشد.

سرمایه‌گذار در این طرح دقیقا مشابه یک آپارتمان ساز بزرگ از دو منبع سود بهره مند می گردد.

 سود اول: «سود تورمی» که ازگران شدن زمین و مصالح مصرفی که در یک دوره سرمایه‌گذاری از زمان عقد قرارداد تا ساخت آپارتمان به دست می آید. 

سود دوم: «سود ساخت» که از فرآیند تبدیل زمین و مصالح خام به آپارتمان به دست می آید. توجه : ملاک تعیین مبلغ سود تورمی و سود ساخت، قیمت نهایی آپارتمان به نرخ روز بازار مسکن می باشد.

طرح مالکیتی مسکن

این طرح اصلاح شده ی طرح مدریت پیمان است و با توانمندی هایی که در طرح ایجاد شده، توانسته ایم مشکلات عدیده ی مدیریت پیمان ازجمله اقساط بلندمدت و گران، فسخ یکطرفه قرارداد از سوی پیمانکار، طولانی شدن زمان تحویل آپارتمان، افزایش قیمت اقساط به دلیل افزایش تورم و نیز تعارض منافع سرمایه گذاران را برطرف نماییم.

در این طرح هیچ سرمایه گذاری نه تنها به دلیل محدودیت مالی از پروژه حذف نخواهد شد بلکه همکاری های ویژه ای نیز از طرف شرکت با او بعمل خواهد آمد. در این طرح تمامی مشارکت کنندگان از دو حمایت خاص شرکت استحکام بهره‌مند می‌گردند که توضیحات آن در ضمائم زیر آورده شده است.

سرمایه گذار هرکدام از واحدهای درحال ساخت شرکت را که برای اخذ مالکیت انتخاب نمود، ملزم است در روز قرارداد نسبت به پرداخت مبلغ اولیه ( شامل سهم زمین + تنخواه ساخت) اقدام نماید. بعداز پرداخت مبلغ اولیه سرمایه گذار نزد شرکت بعنوان مالک معرفی می گردد.

در این طرح نیاز نیست مالک تا پایان ساخت آپارتمان قسط پرداخت کند. بعداز پرداخت مبلغ اولیه، مالک در هر 2 الی 3 ماه یک بار نسبت به پرداخت قسط اقدام می نماید. این روند تا زمان دریافت وام از بانک ادامه دارد و معمولا طبق تجارب به دست آمده در سال های گذشته بین 15 تا 20 ماه به طول می انجامد.

بعداز دریافت وام پرداخت اقساط از سوی مالک متوقف می گردد و مابقی هزینه های ساخت واحد از محل وام دریافت شده از بانک تامین می گردد. این وام، وام انبوه سازی است و متعلق به شرکت است و جهت واگذاری آن به مالک الزام قانونی وجود ندارد اما به دلیل هزینه ای سنگین ساخت و ساز و مشکل عموم مردم در پرداخت اقساط، این وام بعنوان حمایت به مالک واگذار می گردد.

با دریافت وام روند عملیات ساخت و سازتا تکمیل واحد به صورت خام (بدون دکوراسیون) صورت می پذیرد و اجرای مرحله دکوراسیون واحد شامل کمد، کابینت، شیرآلات، کلید پریز، رادیاتور شوفاژ و روشنایی به خود مالک واگذار می گردد.
واگذاری اجرای دکوراسیون به مالک چند مزیت برای وی دارد؛

با واگذاری دکوراسیون، دیگر نیازی به پرداخت 15 درصد حق العمل شرکت توسط مالک وجود ندارد و همین امر باعث کاهش هزینه های تمام شده می شود.
زمان تکمیل کاملا در اختیار مالک قرار خواهد گرفت و می تواند متناسب با شرایط مالی خود، در هر زمان ممکن نسبت به تکمیل آپارتمان مورد قرارداد اقدام نماید.
اجرای دکوراسیون کاملا منطبق بر سلیقه شخصی مالک انجام خواهد شد.

طرح مشارکت در خرید زمین

طرح مشارکت در ساخت شهرک‌های مسکونی

دریافت نوبت مشاوره رایگان

جهت دریافت نوبت مشاوره، شماره همراه خود را وارد سپس بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید